2011. november 15., kedd

Jövök! bicózni

Megvettem a hazafelé jegyemet! December 19-én, hétfőn érkezem 23:45-kor. Remélem másnap, kedden készen állnak azok akik ilyenkor készen szoktak, egy "lightos" összejövetelre. :) Pisából fogok repülni Wizzairrel, így a legolcsóbb és leggyorsabb is. Misha is jön velem, mert sulija már nem lesz, viszont Minszkbe csak 28-án repül Milánóból. Szóval nálunk karácsonyozik. :)

Vasárnap egy BMX-es srác elvitt kocsival (meg bicóval) egy közeli dirt pályára, amit most építenek. Állítólag ez az első Genovában, amit létrehoztak, úgyhogy jókor jöttem. Már van 6 kisebb, 2-3 méteres ugrató, ami jó alap, de holnap érkezik még ugyanennyi föld, úgyhogy még szigorúbbra meg lesz csinálva. Segítettem nekik vasárnap egy órát, aztán csak bringáztam. Holnap is megyek segíteni, egy órát el is lógok miatta, de segíteni akarok a srácoknak. Utána, vasárnap elvittek Sestri Ponentébe, ahol van egy pool. Az egy betonba belevájt pálya. Még nem igazán bicóztam ilyenben, csak Edinburghban párszor. Nem is az én stílusom, de jobban tetszett, mint számítottam rá. A nap végére rendesen elfáradtam. Nem is emlékszem mikor volt ilyen utoljára csak bringázástól.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése