2011. december 2., péntek

Pisa és Firenze

Megvettem a visszafelé jegyemet is. Tehát december 19. és január 14. leszek Magyarországon.
Az egyik vizsgámat meg tudom csinálni még 19-én, a többi miatt jövök vissza januárban. A tanárok elég rugalmasnak tűnnek, ami a vizsgaidőpontokat illeti. A neten ki van hirdetve egy bizonyos adat, a docens más mond, a professzor pedig kikéri magának, hogy a vizsga időpont meghatározása nem az ő feladata - de egyébként mivel Erasmusos vagyok, ezért kb. bármikor megcsinálhatjuk.


Még az október 22-i hétvégén voltunk Pisában, Firenzében és Luccában. Most kaptam meg ezeket a fenomenális fotókat Pétertől, az egyetlen olyan magyar genovai Erasmusostól, aki nem én vagyok. Szerencsére egyikőnk sem szeret várni amíg a tömeg eldönti merre akar menni, ezért ketten vágtunk neki a városnézésnek.
Ebből egy nyugis program született.
Persze láttuk a legnagyobb nevezetességeket, de olyan dolgokat is csináltunk, amit felkészült turista nem csinál. Hátraszaltóztam a pisai ferde torony melletti pázsiton, elvesztünk direkt, focit néztünk Firenzében a Ponte Vecchio melletti poros focipályán, szőlőt ettünk és sört ittunk az utcán.

Legjobb talán a foci volt. Péter elég szarkasztikus forma, így minden bakizásnál hangosan röhögött szegény olasz úriembereken. Főleg azon, aki belerúgta a labdát a folyóba utána pedig beleesett, amikor megpróbálta kihalászni. Ez utóbbit ha jól emlékszem Kálmán bácsinak hívták. Ja, mert el is neveztük mindet, hogy még szórakoztatóbb legyen a városnézés.
Több kép Facebookon...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése